Când online-ul explodează de Black Friday, vrei să ai și tu vânzări bombă
?
Ok, atunci trebuie să-ți pregătești campaniile de Black Friday încă din luna august.
Principalele lucruri pe care trebuie să te concentrezi sunt:
Construirea audienței pe care o poți retargeta mai târziu
Creștere listelor de e-mailuri și colectarea numerelor de telefon
Preț corect care îți poate aduce o campanie profitabilă
Planificarea bugetului: Pregătindu-te cu mult timp înainte, poți alocă bugetul corespunzător pentru campanie
Negocierea parteneriatelor: Acordă timp suficient pentru a discuta, a negocia și a stabili toate detaliile colaborării.
Pregătirea stocurilor:
Dacă ai produse fizice, pregătirea stocurilor pentru un val mare de comenzi poate necesita timp.
Planificarea logistică: Dacă ai un magazin online și livrezi fizic, este important să te asiguri că ai suficiente produse pentru a face față unui volum crescut de comenzi și pentru a asigura livrări eficiente către clienți.
În luna noiembrie, din cauza numărului mare de reclame din partea brandurilor, costurile de publicitate cresc enorm. De aceea, începerea pregătirilor pentru Black Friday încă din luna august poate contribui semnificativ la succesul campaniei tale. Ai timp să îți planifici în detaliu, să te asiguri că totul este pregătit și să ai un avantaj competitiv în fața concurenței.